De går bra...

Bloggen har verkligen kommit i bakgrunden.
Är inte alls lika sugen på att ha denna blogg kvar som förr. Men den kommer vara öppen då jag har SÅ sjukt mycket sparat på denna blogg.
Öppnade ju upp denna när jag vart gravid - 4 år sen.
Tiden går sjukt fort.

Men FOTObloggen kommer de upp lite oftare (?)
http://UlkosFoto.blogg.se
För även redan idag låna "mr cooling"s objektiv =)
Ska bli kul att få ha den tills lördag.
Jag lånar objektivet mest för att jag ska fota Justins dop som är på lördag. Ser fram emot det sjukt mycket.

Igår kom Pathalie hit och vi höll då Självklart på med naglarna :)
Skulle testa en sak på ett finger som i slut ändan blev "dagens" målning :P

Är själv grymt chockad att cp handen (höger) blev RIKTIGT bra :O

Nu blir de lunch, sen tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback