Inte speciellt bra idag heller..

Strax efter inlägget igår så ringde min mamma och vi åkte och stor handla mat och sen när jag kom hem började jag städa hela lägenheten från topp till tå och fixade i Stampes bur och klippte hans klor. När jag sen var klar så hörde Pathalie av sig så jag gick dit. Var där ett tag, gick hem sen nr jag höll på att somna i soffan så gick jag hem.
Men när jag sen kom hem så var jag inte speciellt trött längre.. så kl 3 så gick jag till person nr 2...
Kom hem idag, fick då hem lillan och sen gick vi och Pathalie ner på stan. Sen hem och laga mat, äta, bada och natta lillan.
Varför kan jag aldrig ta det lugnt??
Och jag kan ju inte gå och lägga mig nu heller, måste ju se BB ikväll :D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback