Über helg!!

Vardagen är åter igång och åter en kväll med jag och mitt huvud =/
Helgen har gått riktigt riktigt fort och den har varit helt underbar. Det var länge sen jag verkligen gjorde något..
Finaste Stef kom hit i fredags och åkte sen på eftermiddagen på lördagen. Dvs att han var med oss till skolparken där vi stötte på Alex och dottern som de blev att vi hängde med även Pathalie som vi senare träffade.
Liiiiiite jobbigt var de allt då Stef åkte just pga att man vet att man kanske aldrig mer kommer träffa han =/
Igår på morsdag (grattis alla gamla mammor i efterskott) så kom sis och hämtade lillan för att lämna henne till mormor, samtidigt jag åkte med H ut och fotade en massa..
Har än bara bilderna ifrån min kamera, men när jag väl får bilderna ifrån hans så kommer de säkert komma upp fler på min --> FOTOBLOGG
... Sen mot kvällen så kom Pathalie <3 Sen somnade jag typ direkt efter hon gick.
Så jag klagar verkligen INTE på min helg!!

Ne usch, ska försöka att sova något.
Som inte har varit min bästa på sistone. Är så trött dygnet runt.
Orkar inte med något alls =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback