HAPPY HAPPY!!!

När jag vaknade halv 7 i morse så var jag så sjukt nervös så de FANNS inte :O Skulle träffa lite arbetsgivare och lite sånt. Åh när jag sen kom ut ifrån lokalen så hade jag ett STORT smile på läpparna. De skulle verkligen ta evigheter och för mycket text om jag ska mer ingående osv. men men.. Såå, redan nu på tisdag så är de min första dag som praktikant, hur jävla bra är inte det?? Och de bästa med detta är att detta är VERKLIGEN något jag vill göra, jag vill bli bättre, jag vill kunna!! Ska även få lära mig en del saker som jag inte har så mycket koll på, men när man har ett stooort intresse för det så suger jag åt mig som en svamp. JAG ÄR SÅÅÅ GLAD! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback