Mycket

Just nu ligger jag i sängen och åter nördar på youtube, men ska sen sova. Kommer bli en lång vecka, tidiga mornar och kommer hem sent.. Kommer nog vara jätte trött. Men samtidigt tror jag att de kommer bli kul.

I fredags (då jag fyllde år) så fick jag Lite roliga saker för att baka roliga saker utav syrran, så sjukt sugen på att göra något apännande. Men sen kommer vi till de, vem ska äta? Haha.

Fick även ett nytt objektiv (av mamma och Janne) som jag vill ut och testa va dwn går för ;-) zoomen är att älska och att man kan ställa in på macro. Så sugen på att fota är sjukt stort. Får kanske bli i helgen?! Dock är ej lillan hemma, vill fota lite höstbilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback